سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد البرز اهدا شده است.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز با اشاره به اینکه تسهیل شرایط ازدواج آسان جوانان دردستورکار کمیته امداد است، گفت: با تخصیص اعتباری بیش از ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد البرز فراهم شده است.

او افزود : در این مرحله تحت عنوان “شکرانه همدلی” ۱۰۷ سری جهیزیه در استان توزیع خواهد شد که به صورت نمادین در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به صورت نمادین ۳۰ سری جهیزیه در مصلی کرج به این افراد اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه در تهیه جهیزیه سعی در برطرف کردن نیاز اقلام ضروری نوعروسان البرزی است، افزود: هر سری جهیزیه شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی،جاروبرقی، یخچال فریزر و اجاق گاز به ارزش ۲۲ میلیون تومان است.

محمدی فرد با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در استان البرز گفت: خیران و نیکوکاران که قصد مشارکت در این طرح خداپسندانه را دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و یا ادارات کمیته امداد نسبت به مشارکت در تامین جهیزیه اقدام کنند.

همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ جهت واریز کمک های نقدی خیران ونیکوکاران درنظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.