سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه آزاد اسلامی با اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افغانستان همکاری می‌کند

سرپرست اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای طالبان اعلام کرد دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای ظرفیت آموزشی افغانستان با اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افغانستان همکاری می‌کند.

مولوی غلام حیدر شهامت، سرپرست اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با علی صادقی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در کابل دیدار و گفتگو کرد.

مولوی شهامت در این دیدار درباره فعالیت‌های اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توضیح داد و خواستار همکاری ایران در زمینه ارتقای ظرفیت مراکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افغانستان شد.

صادقی نیز در این دیدار گفت دانشگاه آزاد اسلامی با اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افغانستان همکاری می‌کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای افغانستان، متخصصان ایرانی در رشته‌‌های مختلف به مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در افغانستان کمک خواهند کرد.

در این دیدار توافق شد که برای ادامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افغانستان کمیته‌های کاری ایجاد شوند.

پیش از این معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد دانشجویان غیر ایرانی می‌توانند در حین تحصیل دوره‌های کارورزی،  دوره‌های مهارتی را بیاموزند تا بتوانند در آینده استفاده کنند؛ این مهارت‌ها در زمینه‌های فنی، مهندسی، تدریس و امسال این هاست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.