سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر باقری:

توطئه‌های زنجیره‌ای دشمن، نتیجه‌ای جز شکست برای آنان نداشته است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نقشه‌ها و توطئه‌های زنجیره‌ای و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن را ناکارآمد عنوان کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام تاکید کرد که به برکت مجاهدت‌های خاموش نیرو‌های وزارت اطلاعات، نقشه‌ها و توطئه‌های زنجیره‌ای و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن، ناکارآمد و نتیجه‌ای جز شکست و استیصال برای آنان نداشته است.

 متن کامل پیام سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن نیمه شعبان، خجسته میلاد حضرت مهدی (ع) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به جنابعالی، مسئولان، مدیران و مجاهدان شجاع، مقتدر و بیادعای حوزه دفاع از امنیت و آرامش میهن اسلامی در وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم که به برکت مجاهدت‌های خاموش نیرو‌های مومن، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی وزارت اطلاعات و هماهنگی و هم افزایی دیگر ارکان جامعه اطلاعاتی کشور در میدان‌های خطیر و حساس صیانت از امنیت و آسایش میهن اسلامی، نقشه‌ها و توطئه‌های زنجیره‌ای و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن، ناکارآمد و نتیجه‌ای جز شکست و استیصال برای آنان نداشته است.

به یکایک سربازان گمنام امام زمان (عج) که در زمره مردمی‌ترین و مخلص‌ترین مجاهدان انقلاب اسلامی می‌درخشند، درود می‌فرستم و خود را مدیون هوشمندی، هوشیاری و حماسه آفرینی‌های آنان در جنگ اطلاعاتی امروز با دنیای استکبار می‌دانیم.

دوام توفیق آن برادر گرانقدر و آحاد مجاهدان افتخارآفرین جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه مجموعه وزارت اطلاعات تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه نایب برحقش، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.