سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمران، ترافیک شهرداری مشهد:

تا سال ۱۴۰۴ کل تونل‌های ۴ خط قطار شهری مشهد به پایان می‌رسد

معاون عمران، ترافیک شهرداری مشهد گفت: مترو و حمل و نقل عمومی یکی از مواردی است که باید زیرساخت‌های مناسبی داشته باشد تا مشکلات عدیده اش حل شود.

سید خلیل منبتی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد امروز سه‌شنبه همزمان با نیمه شعبان و در مراسم اتمام حفاری مسیر شرقی خط ۳ قطار شهری مشهد گفت: در چهار خط مترو مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان فقط برای حفاری‌ها هزینه شده است که در همین راستا خط یک و دو نزدیک به ۳۸ کیلومتر حفاری شده است که در خط یک ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته وی، کل خطوط قطارشهری مشهد ۸۴ کیلومتر است و اولین دوره‌ای است که بیش از هزار میلیارد تومان در سال اول هزینه کرده‌ایم.

امروز عملیات تونل خط ۳ در شهرک ابوذر به پایان می‌رسد

کیانوش کیامرز مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: تا سال ۱۴۰۴ کل تونل‌های ۴ خط قطار شهری مشهد به پایان می‌رسد و در صورت تامین اعتبار ایستگاه‌ها ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه موضوعات مصوبه سفر و اقداماتی که با حضور رییس جمهور داشته‌ایم، توسط استاندار و معاون عمرانی وی در حال پیگیری است، افزود: ادعا می‌کنیم در قسمت سازه‌ای صد در صد بومی شده ایم. طراحی‌ها کاملا بومی است، در قسمت تجهیزات نیز ۷۰ درصد آن در داخل تولید می‌شود.

مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد ادامه داد: تونل خط سه ۳۰ کیلومتر است و امروز عملیات آن در شهرک ابوذر به پایان می‌رسد. ۱۴ کیلومتر حفاری با ۲۴۰۰ میلیارد تومان نیز هزینه شده است.

کیامرز بیان کرد: ۶ کیلومتراز خط میانی پایانه امام رضا به سمت حرم تا ۱۴۰۳ راه اندازی‌خواهد شد و این پروژه ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۳ هزار میلیارد آن توسط شهرداری تامین و ۳ هزار میلیارد دیگر باید توسط پروژه‌های ملی تامین شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.