سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه فروش اینترنتی تراکتور به کشاورزان

شرکت تراکتورسازی ایران سامانه جامع فروش اینترنتی تراکتور به کشاورزان را راه اندازی کرد.

 مدیر بازاریابی و فروش تراکتورسازی ایران  گفت: با اولویت بخشی به اهدافی همچون توزیع عادلانه و شفاف، ثبت نام و خرید بی واسطه کشاورزان، تسهیل فرآیند خرید و به منظور افزایش رضایت مشتریان، سامانه جامع فروش اینترنتی تراکتور به کشاورزان راه اندازی شد.

آقای قربانیان روان سازی فرآیند فروش و تسهیل ثبت نام برای کشاورزان، دسترسی شبانه روزی کشاورزان به سیستم فروش، پیگیری و مشاهده فرآیند‌های فروش تا تحویل تراکتور توسط مشتری، جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری به ویژه برای کشاورزان مناطق دور دست و ... را از مزیت‌های این سامانه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تمامی شاخص‌هایی که می‌تواند کشاورز واقعی را از سایر متقاضیان تمایز دهد در این سیستم پیش بینی شده است اظهار داشت: عدم خرید تراکتور، داشتن گواهینامه رانندگی تراکتور، داشتن زمین‌های زراعی و باغبانی به میزانی که نیاز به داشتن تراکتور را ضرورت می‌بخشد، داشتن اسناد و مدارکی دال بر اشتغال به فعالیت‌های کشاورزی می‌تواند در رتبه بندی‌های این سامانه تاثیر داشته باشد.

آقای قربانیان در مورد نحوه ثبت نام در این سامانه گفت: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://sale.itmco.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند ضمن اینکه کشاورزانی هم که قبلا مدارکشان از طریق نمایندگی‌های تراکتورسازی ثبت شده است پیامکی برای ثبت در این سامانه دریافت خواهند کرد که در اولویت تامین تراکتور خواهند بود.

وی با اشاره به نحوه توزیع تراکتور‌های تولیدی در تراکتورسازی در سال‌های گذشته خاطرنشان تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم توزیع عادلانه و انحصار گرایی در توزیع تراکتور در سال‌های گذشته تراکتور به دست مصرف کننده واقعی نمی‌رسید و کشاورزی که نیازمند تراکتور بود در صف‌های طولانی و حتی چندین ساله مکانیزاسیون منتظر می‌ماند تا شاید به وسیله کاری خود دسترسی پیدا کند.

وی افزود: با فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان در یک سال و نیم گذشته شرکت تراکتورسازی ۳۸ هزار دستگاه تراکتور به کشاورزان عرضه کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۵:۱۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام یک دانه تراکتور بدین
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام، عذر میخوام از طریق تلفن همراه احراز هویت فردی انجام دادم، در قسمت احراز هویت شغلی با توجه به اینکه بنده گواهینانه تراکتور دارم نمیتونم اون قسمت رو تکمیل کنم لطفا راهنمایی کتید..ممنون
عبدالباسط بکار
۲۲:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خریدار تراکتور