سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین ۱۰ کمیته برای اجرای برنامه‌های نوروزی

۱۰ کمیته برای اجرای برنامه‌های نوروزی استان چهارمحال و بختیاری تعیین شد.

مرتضی محمدیان دهکردی سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ کمیته اجرای برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ و خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به استان را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: این کمیته‌ها شامل "حمل‌ونقل"، "امداد و نجات"، "انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری"، "هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها"، "اسکان، نظارت و آمار"، "تنظیم بازار و خدمات رفاهی"، "بهداشتی، سلامت و محیط زیست"، "اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی"، "نظارت بر نمارخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی" و "کمپین ۳۰ – ۶۰" است.


بیشتر بخوانید


محمدیان افزود: مسئولیت کمیته حمل‌ونقل با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مسئولیت کمیته امداد و نجات با جمعیت هلال‌احمر، مسئولیت کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری با نیروی انتظامی، مسئولیت کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولیت کمیته اسکان، نظارت و آمار با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری است.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئولیت کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی، اورژانس مسئولیت کمیته بهداشتی، سلامت و محیط زیست، سازمان صدا و سیما مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی، ستاد اقامه نماز مسئولیت کمیته نظارت بر نمارخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مسئولیت کمیته کمپین ۳۰ – ۶۰" در چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارند.

محمدیان ادامه داد: برای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۴۰۲ افزون‌بر سه هزار و ۴۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان آماده شده است.

وی اظهار داشت: در صورت نیاز برای اقامت بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به بام ایران در نوروز ۱۴۰۲ از ظرفیت ستاد اسکان در سایر اقامتگاه‌های مجاز این استان بهره‌گیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.