سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری هزار و ۳۷۵ واحد مسکن به مددجویان خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از واگذاری هزار و ۳۷۵ واحد مسکونی به مددجویان استان خبر داد.

 همزمان با سراسر کشور ۲۳ هزار مسکن مددجویی با حضور وبیناری رئیس جمهور،  افتتاح شد که سهم مددجویان خراسان شمالی، هزارو ۳۷۵ واحد بود.

الهی راد  گفت: این واحد‌ها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه حضرت جواد الائمه (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل و خیرین و نیکوکاران و در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث شده است.

او گفت: برای این واحد‌های مسکونی بیش از ۳۴۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در شهرستان مانه و سملقان ۴۷۱ واحد، جاجرم ۱۳۲ واحد، گرمه ۴۹ واحد، رازوجرگلان ۲۰۶ واحد، فاروج ۱۳۸ واحد، اسفراین ۱۱۵ واحد، بام و صفی آباد ۲۸ واحد، شیروان ۱۲۶ واحد و شهرستان بجنورد نیز ۱۱۰واحد مسکونی به مددجویان تحویل شد.

الهی راد گفت: طی امسال یک هزار و ۳۸ مورد تعمیرات مسکن مددجویی انجام و یک هزار و ۲۰۲ مورد فضای شامل شامل حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان استان احداث شده است.

 در حال حاضر ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار با جمعیت ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۵۰ نفر دانش آموز، ۷۵۰ نفر دانشجو، حدود یک هزار و ۵۱۰ نفر بیمار و زمین گیرو دو هزار و ۸۷۳ نفر یتیم و سه هزار و ۱۸۷ نفر نیز فرزندان محسنین هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.