سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مختاری:

هنر، بهترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هنر، یکی از بهترین ابزار‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و بنیاد شهید و امور ایثارگران از هرگونه فعالیت هنری فاخر در راستای ترویج این فرهنگ غنی و ارزشمند در جامعه حمایت می‌کند.

فرهاد مختاری در مراسم اختتامیه نمایشگاه هنر‌های تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور گفت: هنر، یکی از بهترین ابزار‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که با زبان هنر می‌توان آثاری ارزشمند و فاخر تولید کنیم که تاثیرگذاری زیادی در جامعه دارد و برای همیشه ماندگار خواهدبود.

او گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوص اداره کل امور هنری از هرگونه فعالیت هنری فاخر در راستای ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه حمایت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز گفت: زبان هنر، نافذترین، ماناترین و اثرگذارترین زبانی است که به وسیله آن می‌توان با دیگران سخن گفت و بار‌ها مشاهده شده است اثری که یک عکس، نقاشی یا دیگر آثار هنری بر جامعه می‌گذارد بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی است.

ابراهیم بیانی گفت: استفاده از ابزاری، چون هنر در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تاثیرگذار است و حرکت در این مسیر، یک نوع مجاهدت در راه حق محسوب می‌شود و امیدواریم با استقبال خوب هنرمندان و جوانان متعهد و توانمند، همچنان شاهد انجام کار‌های ارزشمند و ماندگار در این زمینه باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.