سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ درصد از مردم خوزستان از بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند

مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی خوزستان از ارائه خدمات بهزیستی به ۱۰ درصد از مردم خوزستان خبر داد.

علی اشرف ظهرابی مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی خوزستان  در همایش تقدیر از خیرین استان خوزستان و اهدای جهیزیه به زوجین تحت پوشش بهزیستی که امروز (۱۵ اسفندماه) برگزار شد، گفت: سازمان بهزیستی بیش از ۷ میلیون نفر را تحت پوشش دارد؛ بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند که ۳۵۰ هزار نفر از این تعداد افراد تحت پوشش شناسنامه‌دار هستند و بقیه نیز خدمات را دریافت می‌کنند.

او  افزود: ۱۰ درصد مردم خوزستان با بهزیستی ارتباط دارند یعنی از این اداره‌کل خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت همه خیرین گفت: دولت در یک بخش می‌تواند به این افراد خدمات ارائه دهد و در دیگر بخش‌ها باید با کمک خیرین خدمات ارائه شود.

آقای ظهرابی افزود: اگر خیرین بتوانند با تشریک مساعی اداره‌کل بهزیستی خوزستان، اقدامات لازم را انجام دهند دیگر نیازمندی در استان نخواهیم داشت.

او ادامه داد: با پیگیری مدیرکل بهزیستی خوزستان ۲۵ میلیارد تومان توسط دو خیر برای شیرخوارگاه تامین شده است.

مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی خوزستان با اشاره به جهزیه‌های اهدایی به زوج‌های تحت پوشش گفت: در حال حاضر هفت قلم جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش اهدا شده است که از این موضوع ناراحت هستیم و ان شاءالله جهیزیه‌های آتی افزایش می‌یابند. حدود یک هزار و ۷۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ نفر در لیست ازدواج هستند که در صورت کمک، زودتر ازدواج این افراد شکل بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.