سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران کرمانشاه را فرا گرفت

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به وزش باد نسبتا شدید در استان گفت : بارش باران و ناپایداری هوا از امروز استان را فرا گرفت.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، امواجی ناپایدار از امروز (دوشنبه) تا ظهر جمعه، جو منطقه را تحت تاثیر گرفته، به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان خواهند شد.

وی افزود: بارش، از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان نمود بیشتری داشته؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ نیز همراه گردد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یادآور شد: وزش باد که امروز در بعضی ساعات نسبتاً شدید خواهد بود؛ سبب گردوخاک محلی و بتدریج نفوذ غبار، بخصوص به جو نیمه غربی استان می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه غبار، مطابق معمول در نواحی مرزی از غلظت بیشتری برخوردار خواهد بود افزود: دمای هوا که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا (سه شنبه) تا پایان هفته کاهش می‌یابد.

وی سرعت وزش باد در شهر کرمانشاه را حدود ۵۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این وضعیت جویی موجب کاهش ۵ تا ۶ درجه‌ای دما در استان می‌شود.

قاسمی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کنگاور و اسلام آباد با یک درجه زیر صفر سردترین و خسروی با ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان بودند.

وی دمای هوای شهر کرمانشاه را در همین مدت بین هفت و ۲۴ درجه زیر صفر اعلام کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.