سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور رئیس سازمان ثبت برای راه‌اندازی نمایندگی ثبتی در چادگان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستور آغاز نقشه‌برداری و به روز رسانی نقشه‌های ثبتی و راه اندازی نمایندگی ثبتی را در چادگان اصفهان صادر کرد.

در سفر رئیس قوه قضاییه به اصفهان، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به چادگان رفت و در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات قضایی و اداری این شهرستان از جمله نبود واحد ثبتی و اجبار مردم به طی مسافت ده‌ها کیلومتر برای امور ثبتی در شهرستان فریدن، برای راه اندازی نمایندگی ثبتی در چادگان در صورت تأمین فضای اداری از سوی فرمانداری و تأمین و تجهیز نیروی انسانی و امکانات از سوی سازمان ثبت تا قبل از پایان سال دستور ویژه صادر کرد.

او با اعلام آغاز تهیه و به روزرسانی نقشه‌های ثبتی در شهرستان چادگان با همکاری شرکت‌های مشاور گفت: این نمایندگی ثبتی با اختصاص ۵ نیروی انسانی و تجهیزات لازم از سوی سازمان ثبت راه‌اندازی و با پیگیری‌های لازم در آینده به سطح اداره ارتقا می‌یابد.

 

رایگان شدن حدنگاری اراضی ملی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رایگان شدن حدنگاری اراضی ملیو تهیه نقشه برای مردم و ادارات دولتی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تامین اعتبار و کمک دولت از امروز تهیه نقشه برداری از اراضی زراعی، روستایی و شهری برای مالکان هزینه‌ای نخواهد داشت و شرکت‌های طرف قرارداد با اداره ثبت و اسناد و املاک نقشه برداری را رایگان انجام می‌دهند.

بابایی با بیان اينکه استان اصفهان در حوزه حدنگاری اراضی ملی کشور رتبه اول را دارد گفت: امیدواریم با این مشوق‌هایی که در نظر گرفته شده سرعت حد نگاری در کشور افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.