سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاع‌رسانی طرح کالا برگ الکترونیکی در خراسان جنوبی انجام شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: برای رفع ابهامات در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی- اختیاری برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و اطلاع‌رسانی شود.

طالبی در جلسه کمیته طرح کالا برگ الکترونیکی- اختیاری که با حضور فرمانداران شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: همه خانوار‌های یارانه‌بگیر، مشمول این طرح می‌شوند و می‌توانند با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار و یا نصب نرم افزار "شما" با مراجعه به یکی از فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی که در اجرای این طرح مشارکت دارند، کالا‌های اعلام شده در طرح را خریداری کنند.

او با اشاره به اینکه کالا‌های مورد نظر برمبنای قیمت مندرج برای مصرف کننده لحاظ می‌شود، افزود: بخشی از قیمت هر کالا نقدی و بخشی دیگر از اعتبار یارانه پرداخت خواهد شد و افراد می‌توانند از یارانه ماه آینده خود برای خرید این کالا‌ها استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای رفع ابهام‌های موجود و اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در زمینه اجرای این طرح، از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی استفاده کند.

طالبی با ذکر این نکته که برای حجم خرید از هر یک از کالا‌های تعیین شده در این طرح، سقفی بر اساس بعد خانوار مشخص شده، اظهار داشت: اجرای این طرح برای گروه‌های ضعیف جامعه که درآمد مناسبی ندارند، خوب خواهد بود.

او تأکید کرد: در صورت عدم استفاده از کل اعتبار یا بخشی از آن افراد می‌توانند مبلغ باقیمانده یارانه را در زمان واریز مشابه سنوات گذشته برداشت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد کشاورزی باید بر کالا‌های اساسی ذکر شده نظارت مستمر در طرح را داشته باشد تا مردم با کمبود این کالا‌ها مواجه نشوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.