سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند مثبت تک سهم‌ها در روز اُفت شاخص کل بورس

کارشناس بازار سرمایه گفت:در معاملات امروز تک سهم‌هایی که به دور از هیاهوی بازار راه خود را می‌روند معاملات مثبت و پرحجمی داشتند.

خانم رباب وفایی گفت: با توجه به عدم حرکت اکثر نماد‌ها مطابق با رشد شارپ شاخص، هرچند سهام به اصطلاح دلاری همزمان با کاهش نرخ ارز در اصلاح به سر می‌برند، اما فرصتی برای رشد و خودنمایی بقیه گروه‌ها و صنایع فراهم شد.

او در ادامه می‌گوید: امروز ساختمان و سیمانی‌ها، قطعه ساز‌ها، نهاد‌های مالی واسط و تک سهم‌هایی که به دور از هیاهوی بازار راه خود را می‌روند و با همراهی جریان پول سود خوبی نصیب سهامداران می‌کنند، معاملات مثبت و پرحجمی داشتند.

به گفته وفایی، سهم‌های منفی هم خریدار خوبی داشت، شاهد نوسانات روزانه در تابلوی معاملات بودیم، اما در نهایت ارزش معاملات امروز کمتر از دیروز بود. ارزش کل معاملات امروز بازار ۲۰۳.۷۰۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۷۱۳۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

او افرود: بیشترین ارزش معاملات در گروه خودرویی با ثبت رقم ۱۰۲۶ میلیارد تومان (۰.۸ برابر میانگین هفتگی) و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۶۰۲ میلیارد تومان (۰.۴ برابر میانگین هفتگی) بود. در بورس کالا بیشترین رشد‌ها نسبت به اوایل پاییز امسال در ورق گرم ۱۰۱ درصد، آهن‌اسفنجی ۹۵ درصد و مس‌کاتد ۹۴ درصد اتفاق افتاد.

دوشنبه (۱۵ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۸۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۷۲ واحدی قرار گرفت.  در انتهای بازار شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۲۷۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۶۷۹ واحدی ایستاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
وای از سهم دی که بیچاره مون کرد رئیس بنیاد شهید به داد ما برس
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
لطفا از رییس بورس درباره دارایکم و پالایشی توضیح بخواهید ... داره عید میشه و همچنان 5-6 هزار تومن زیر ناو هست دارایکم
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
دارایکم و پالایش مثل همیشه منفی و زیر ناو معامله میشن