سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابزار قانونی برای مقابله با شرکت های خدماتی زیرزمینی وجود ندارد

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه گفت : تاکنون موفقیتی در زمینه برخورد با شرکت‌های خدماتی زیرزمینی حاصل نشده، چون ابزار قانونی چندانی برای مقابله با آن‌ها در اختیار اتحادیه نیست.

ارباب رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه گفت : در برخی موارد نیرویی یک روز از طرف شرکت‌های مجاز به منزل یک فرد می‌رود و برای روز‌های بعدی شرکت را دور زده و به صورت مستقل برای آن منزل کار می‌کند که در این صورت هم چنانچه نیرو از سمت شرکت نرفته باشد، بروز هرگونه مشکل اعم از حادثه، سرقت و ... قابل پیگیری نخواهد بود.

وی از مردم خواست حتما در این ایام از شرکت‌های مجاز نیروی خدماتی بگیرند و برای گرفتن استعلام مجوز داشتن این شرکت‌ها با تلفن ۳۷۲۳۱۲۰۲ اتحادیه تماس حاصل کنند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه از تعرفه کنونی خدمات نظافت منزل یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر ورودی نیروی کار به منزل متقاضی برای سه ساعت ۹۰ هزار تومان است و پس از آن به ازاء هر ساعت ۲۸ هزار تومان اضافه خواهد شد.

به گفته ارباب، هزینه نظافت راه پله برای هر طبقه آپارتمان‌های یک و دو واحدی ۱۷ هزار تومان و هر طبقه آپارتمان‌های سه واحدی به بالا ۱۹ هزار تومان است. نظافت لابی، پارکینگ، پیلوت و حیاط نیز مترمربعی ۲۸۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ نیروی خدماتی حق گرفتن وجه اضافه ندارد، تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با تلفن اتحادیه و یا سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.