سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال در هفته درختکاری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از آغاز توزیع ارقام مختلف مثمر و غیرمثمر نهال به‌صورت رایگان در سطح شهر سمنان و به مناسبت فرارسیدن هفته درختکاری خبر داد.

سید محمد قاسمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان با اشاره به از آغاز توزیع ارقام  مختلف مثمر وغیر مثمر نهال به‌صورت رایگان در سطح شهر  سمنان، اظهار داشت: اهدای رایگان نهال به شهروندان سمنانی از ۱۰ اسفند سال جاری آغاز شده و تا پایان هفته درختکاری ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان با اشاره به استقبال خوب مردم از این برنامه، بیان کرد: در ایام مذکور روزانه بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال در سطح شهر به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع نهال از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح روز دهم اسفندماه در بوستان اهدا واقع در میدان کوثر، یازدهم اسفندماه در محله مسکن مهر مقابل شهرداری ناحیه دو، دوازدهم اسفندماه پس از اقامه نمازجمعه در محل مسجد امام (ره)، سیزدهم اسفند در بوستان شهروند، چهاردهم اسفندماه در محل میدان دولت واقع در منطقه مسکن مهر صنعتی ساز انجام شده است و پانزدهم اسفند در میدان مطهری و شانزدهم اسفند در میدان شهدای جهادیه انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.