سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹۸ ورزشکار خراسان رضوی به تیم‌های مختلف ملی دعوت شدند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۹۸ ورزشکار مرد و زن این استان به تیم‌های مختلف ملی دعوت شدند.

علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این ورزشکاران در رشته‌های ورزشی المپیکی و پارالمپیکی برای حضور در رقابت‌های جهانی حضور یافتند.

او با اشاره به ظرفیت خوب ورزشکاران خراسان رضوی افزود: این ورزشکاران با عملکرد خوب در رقابت‌های داخلی و موافقت کادر فنی تیم‌های ملی، موفق به کسب این افتخار شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون ۸۸ تیم از خراسان رضوی در سطح مسابقات لیگ و کشور حضور دارند و ۲ هزار و ۶۵۹ باشگاه مجاز نیز در استان فعالیت می‌کنند.

هاشمی جواهری بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود هفت هزار رویداد ورزشی در خراسان رضوی برپا شده است که رشدی پنج درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

او با اشاره به افتتاح نخستین مرکز نوآوری و خلاقیت ورزش کشور در مشهد تصریح کرد: این مرکز که همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید، در حوزه علوم حرکتی فعالیت می‌کند و موضوع فعالیت آن ساخت ابزار‌های ارزیابی حرکتی و شناختی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: این مرکز برای تسهیل و پیاده سازی ایده‌های ورزشی راه اندازی شده است و به سرمایه گذارانی که تصمیم به ورود به این حوزه را دارند خدمات رسانی خواهد کرد.

هاشمی جواهری اظهار کرد: تلاش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر این است که تا با تکیه بر علوم روز، ورزش قهرمانی توسعه یابد و بیش از پیش ظرفیت‌های ورزشی این استان شکوفا شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.