سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۶۵۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی

همزمان با تحویل واحد‌های مسکونی به مددجویان سراسر کشورواحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی هم تحویل شد.

در ارتباط تصویری با رئیس جمهور همزمان با ۱۴ اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همزمان با تحویل ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان سراسر کشور با حضور ریاست محترم جمهوری ۶۵۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی تحویل شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در این مراسم که در استانداری مرکزی برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تاکنون با این ۶۵۱ واحد ۲۸۸۱ واحد مسکونی به محرومین تحویل داده شده است که این توفیقی برای استان مرکزی است.

مخلص الائمه افزود: از همه کسانی که در ساخت مسکن به ویژه ساخت مسکن محرومین با این نهاد مردمی همکاری دارند به ویژه بسیج، گروه‌های جهادی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکر می‌کنم.

او اضافه کرد: استان مرکزی این افتخار را دارد که اولین منازل تخریب شده از سیلاب مرداد ماه ۱۴۰۱ را بازسازی و به خانواده‌ها تحویل داده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: در بخش مسکن روستایی، بهسازی و مقاوم سازی بانک‌ها بایدبیش از پیش با کمیته امداد همکاری داشته باشند.

او ادامه داد: امروز دولت خود را از نهاد‌های انقلابی جدا نمی‌داند و نهاد‌های انقلابی نیز خود را از دولت جدا نمی‌دانند و این هم افزایی نقطه اتکایی برای خیرین و تسریع در انجام کار‌های عقب افتاده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.