سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با برگزاری مراسمی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی ، یاد و خاطره ۱۵ شهید این دانشگاه گرامی داشته شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این یادواره گفت: شهادت از آمال دنیوی عظیم‌تر است و بر اساس فرمایش ائمه اطهار (ع) شهادت گران‌ترین و بهترین مرگ‌ها به حساب می‌آید.

جاودان سیرت هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان و همچنین آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت دانست.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: جامعه مانیازمند این یادواره‌هاست وهمه مدیران و جامعه باید از این یادواره‌ها درس بگیرند و زندگی شهدا را سرلوحه کارخودقراردهند.

هاشمی‌مهر در ادامه به وصیت‌نامه شهدا گریزی زد و گفت: در تمام وصیت‌نامه شهدا پیروی و تبعیت از ولایت فقیه بوده و امروز همه ما باید بدانیم که سعادت جامعه در پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه به وضعیت حجاب در سطح خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی پدران و مردم ما آنقدر به مسایل دینی معتقد بودند که کسی جرات نمی‌کرد یک تار مویش بیرون باشد. امروز ما را چه شده که در خیابان‌های ما با این وضعیت روبرو شده‌ایم.

مداحی و خاطره گویی راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.