سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان به عنف در آرادان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان یک دستگاه کامیونت جک در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: متهمان همگی تبعه یکی از کشورهای خارجی هستند.

سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه و به عنف، یک دستگاه کامیون جک حامل بار مس، تمامی گشت‌های انتظامی و عملیاتی در سطح استان فعال و به محورهای اصلی و مواصلاتی حوزه استحفاظی خود اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان آرادان حین گشت‌زنی در محور سمنان – تهران، پس از شناسایی خودرو سرقتی، نسبت به توقف آن با انجام یک‌سری اقدامات خاص پلیسی اقدام و پس از دستگیری راننده و سرنشین که هر دو تبعه یکی از کشورهای خارجی بودند، آنان را برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: در همین راستا مأموران به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که همان حوالی در حال پرسه‌زدن بود، مظنون و پس از توقف و بررسی هویت راننده متوجه می‌شوند تبعه یکی از کشورهای خارجی است و با ظن احتمال همدستی با سارقان کامیونت، وی را به پلیس آگاهی هدایت می‌کنند.

میراحمدی از کشف یک قبضه اسلحه گرم به همراه سلاح سرد در بازرسی از کامیونت خبر داد و تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با یکدیگر بودند که در بازجویی فنی و با استفاده از مهارت‌های پلیسی، هر ۳ نفر به سرقت به عنف کامیونت جک اعتراف کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.