سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت پلیس یاران در پایداری امنیت عمومی

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از استفاده از ظرفیت پلیس یاران در پایداری امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: تامین امنیت جامع و کامل آحاد شهروندان بدون بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه‌ای که در بطن جامعه وجود دارد امکان پذیر نمی‌باشد لذا در طرح‌های مشارکتی به دنبال همراهی مردم در نظم و امنیت و افزایش اعتماد متقابل میان پلیس و مردم هستیم و پلیس یاران این امکان را در فراجا فراهم می‌نماید تا از ظرفیت‌های مردمی به شکل سازمان یافته در ماموریت‌ها استفاده بهینه به عمل آید.

او به تشریح دستاورد‌های مطلوب پلیس یاران موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در سال جاری پرداخت و افزود: پلیس یاران با همکاری مراکز انتظامی از قبیل کلانتری‌ها در شهرستان‌های استان موفق به دستگیری ۱۱۳ نفر سارق و ۷۱ نفر معتاد متجاهر و ۸۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری گفت: همکاری در کشف ۵۷ دستگاه خودرو سرقتی و ۳۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۷۸ مورد کالای قاچاق و ۶۵ مورد کشف اموال بلا صاحب از دیگر دستاورد‌های پلیس یاران در این مدت در استان بوده است.

او با اشاره به فعالیت ۱۶۱۰ نفر تحت عنوان " پلیس یار" در استان، افزود: به منظور تقویت و توسعه موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی، از این بخش پشتیبانی و حمایت‌های همه جانبه انجام خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.