سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعهد ایجاد اشتغال در ۲۷ شهرستان خراسان رضوی محقق شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۷ شهرستان از ۳۳ شهرستان این استان به تعهد ایجاد اشتغال خود به میزان ۱۰۰ درصد کرده اند.

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تعهد ایجاد اشتغال در خراسان رضوی طی سال جاری ۱۰۵ هزار و ۵۲۶ شغل بود که اکنون ۱۰۲ هزار و ۴۹۱ شغل ایجاد شده است که نشانگر حدود ۹۶ درصد تعهد اشتغال در استان است.

او افزود: برخی شهرستانها ۱۳۰ ،۱۴۰ و حتی تا ۱۸۰ درصد میزان تعهد اشتغال خود را محقق کرده اند و ۶ شهرستان نیز نتوانسته اند اشتغال زایی کافی داشته باشند .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به عنوان مثال مشهد هنوز باید هفت هزار شغل ایجاد کند تا به سقف ۱۰۰ درصدی تعهد شهرستانی خود عمل کند اما سایر شهرستانها این کمبود را جبران کرده اند.

بابایی بیان کرد: فرمانداران مد نظر داشته باشند نمی توانند عملکرد اشتغال زایی خود در امسال را در سال آینده ارسال و ثبت کنند.

امیر رضا رجبی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گفت: در قالب اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بالغ بر ۴۰۰ طرح کوچک و بزرگ در حوزه صنعت و معدن در استان شناسایی شده است که البته کارخانه های راکد در این بخش نگنجیده است.

او افزود: از این تعداد طرح با توجه به بزرگی و اهمیت، ۶۵ طرح از سراسر استان برگزیده شده تا به عنوان طرح های شاخص اقتصاد مقاومتی تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.