سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه دخترانه بندرعباس به بیمارستان/ حال دانش آموزان خوب است

تعدادی از دانش آموزان مقطع متوسطه اول مدرسه نسیبه بندرعباس ظهر امروز بدحال و به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در پی ایجاد حالت ترس و اضطراب برای دانش آموزان  مدرسه دخترانه نسیبه در محله ششصد دستگاه بندرعباس، ۱۶ تن از دانش آموزان به مراکز درمانی منتقل و ۳ نفر نیز در محل مداوا  شدند.

نوروزیان گفت: این دانش آموزان بیشتر دچار اضطراب و ترس شده اند و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که سطح اکسیژن خون دانش آموزان در وضعیت مطلوب است.

خانواده‌ برخی از این دانش آموزان گفته اند که ترس دانش آموزان ناشی از ترقه دودزایی بوده که از بیرون به داخل حیاط مدرسه پرتاب شده است.

موضوع پرتاب ترقه به داخل مدرسه هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده است.

روایت دانش آموزان از آنچه در مدرسه رخ داد

بیشتر دانش آموزان منتقل شده به بیمارستان می‌گویند؛ ابتدا دودی سفید و نارنجی رنگ و بویی شبیه گاز از بیرون وارد فضای مدرسه شد.

به گفته دانش آموزان آن ها سپس دچار علائمی مانند تنگی نفس، سوزش گلو، سرگیجه و حالت تهوع شدند.

حال دانش آموزان خوب است

دکتر عبدالله غریب زاده رئیس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز گفت: موضوع بدحال شدن دانش آموزان دختر ساعت ۱۱:۴۷ امروز به اورژانس اطلاع داده شد و دانش آموزان با علائم ترس و اضطراب به این مرکز درمانی منتقل شدند.

غریب زاده گفت: حال عمومی دانش آموزان خوب بود، اما با توجه به نگرانی برخی از والدین، همه آن‌ها در بیمارستان پذیرش شدند و اقدامات اولیه از قبیل آزمایش، سرم و تست اکسیژن خون انجام شد.

علت قطعی بدحال شدن دانش آموزان مشخص نیست

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم گفت: همکاران ما در بیمارستان در حال بررسی وضعیت دانش آموزان هستند، اما هنوز علت قطعی بدحال شدن آن‌ها مشخص نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.