سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

آقای پرنیان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در آذربایجان شرقی به منظور کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: به منظور برخورد با عرضه کالا‌های قاچاق و تقلبی و تشدید نظارت، گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های مختلف استانی تشکیل شده است.

آقای پرنیان افزود: در این طرح اقدامات نظارتی در حوزه خدمات با محوریت حمل و نقل درون شهری و برون شهری مسافر، واحد‌های اقامتی، آژانس‌های مسافرتی، پارکینگ ها، خدمات قالیشویی، خدمات کارواش و خدمات تعمیرگاه‌های خودرو در اولویت قرار داده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر حوزه اقلام پرمصرف ایام پایانی سال در حوزه صنعت و معدن از جمله پوشاک، کیف و کفش، محصولات شوینده و لوازم یدکی خودرو، روغن موتور و لاستیک نظارت بر کالا‌های سرمایه‌ای مانند لوازم خانگی نیز تشدید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به رصد مستمر بازار از لحاظ کمبود و گرانی اقلام مورد نیاز مردم افزود: ضمن رسیدگی به شکایات مردمی دریافتی از طریق سامانه تلفن ۱۲۴، اعلام نتیجه بررسی شکایات در اسرع وقت انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.