سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در تبریز

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی از برگزاری مرحله کشوری بیست‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور به میزبانی دانشگاه پیام نور تبریز خبر داد.

آقای سردهائی از برگزاری مرحله کشوری بیست‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور به میزبانی دانشگاه پیام نور تبریز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در ۹ بخش‌ آوایی، معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآفرینی قرآنی، فناوری و رسانه‌ای که شامل ۴۰ رشته مختلف است در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور تبریز به‌عنوان دبیرخانه جشنواره فعال بوده و آیین اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز نیز به میزبانی دانشگاه پیام نور تبریز در ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، افزود: تاکنون ۵ هزار و ۵۱۴ نفر از دانشجویان پیام نور سراسر کشور در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند که به تفکیک ۳ هزار و ۷۵۳ نفر از بانوان و یک هزار و ۷۶۱ نفر از آقایان هستند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسابقات در سطح مراکز و واحدها در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است ادامه داد: تا ۱۵ اسفندماه نیز فایل‌های بخش آوایی به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه پیام نور تبریز ارسال خواهد شد و بعد از داوری مجدد نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی گفت: آزمون بخش معارفی این دوره از جشنواره نیز در ۳۰ فروردین همزمان در سراسر کشور به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

آقای سردهائی احصای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشجویان در ۴۰ رشته هنری، معارفی، پژوهشی و... را از اهداف اصلی این دوره از جشنواره عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.