سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواختن زنگ نیکوکاری در استان قزوین

جشن نیکوکاری در هزار و ۲۴۴ واحد آموزشی استان قزوین آغاز شد .

همت امانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: هزار و ۲۴۴ واحد آموزشی استان با شعار " هر روز عیدی دیگر است "  میزبان جشن نیکوکاری است.

وی، هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی، مشارکت معنوی و در کنار هم بودن عنوان کرد و افزود: در آستانه سال نو برای تامین بخشی از مایحتاج و هزینه‌های دانش آموزان نیازمند مدارس استان انتظار همدلی و همراهی اولیا و فرهنگیان را داریم.

امانی با اشاره به اینکه ۳۱ هزار و ۲۵۱ خانوار قزوینی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار دارند، تصریح کرد: هم اکنون هزار و ۲۹۱ یتیم و ۶ هزار و ۳۲۵ فرزند محسنین نیز تحت پوشش این نهاد هستند.

وی یادآور شد: علاوه بر جمع‌آوری کمک‌ها از طریق فضای مجازی، حساب کمیته امداد قزوین به شماره ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۲-۸۵۱۵ امکانی را فراهم کرده تا اقشار مختلف مردم نیکوکار به سهولت نسبت به اهدای کمک‌های خود اقدام کنند.

به گفته این مسوول، علاوه بر این روش کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* هم امکان نیکوکاری را فراهم کرده است البته روش دیگری در استان قزوین نیز فعال شده که براساس آن می‌توان با مراجعه به سامانه www.۳۳۸۰۸.ir امکان مساعدت‌های مردم نیکوکار در آن فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق اهداف یاد شده می‌تواند کمک کند تا دانش‌آموزان نیازمند با توجه به نیاز‌های اساسی و به سلیقه خود، کالای شب عید خود را خریداری کنند.

امانی بابیان اینکه جشن نیکوکاری در مدارس استان تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد، یادآور شد: دانش‌آموزان می‌توانند هدایای خود را به این پایگاه‌ها اهدا کنند و بعد از پایان این جشن با مدیریت مدیران، انجمن اولیا، مربیان و نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) در هر مدرسه کمک‌های اهدایی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.