سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان حرفه اى چه کسانى هستند؟

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: راننده‌ای حرفه‌ای است که بر اساس شرایط معبر و محیط تصمیم گیری می‌کند.

سرهنگ جوانبخت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار كرد:   برخی  ها  در  روز های بارانی فکر  می کنند  رانندگان حرفه ای  هستند.

وى گفت: شما آرام در  حال حرکت هستید و می بینید یک خودرو با اعتماد به نفس  و با سرعت از  کنارتان در  حال عبور  است، او به خیال خود فکر  می کند که راننده ای  حرفه ای  هست در  صورتیکه ما به عنوان پلیس بگوییم که از  دیدگاه ما این رفتار حرفه ای نیست .

سرهنگ جوانبخت افزود : راننده ای  حرفه ای  است که بر اساس شرایط  معبر  و محیط تصمیم گیری  می  کند و نوع رانندگی  خود رامدیریت می  کند .

وی گفت : اگر  قرار  است راننده ای  در  فصول مختلف  سال در  شرایط و معابر  مختلف  یک نوع سبک رانندگی  داشته باشد یقینا راننده ای هم هست که نمی  تواند در  لحظه تصمیم بگیرد و او باید مدیریت رانندگی  را هر  لحظه و در  هر  شرایطی  در  دست بگیرد .

سرهنگ جوانبخت بیان كرد  : اگر  من شرایط راه را می  دانم و راه لغزنده هست و همه دارند به آرامی و با سرعت مطمئنه حرکت می  کنند، در  آن شرایط  حرفه ای  بودن به این است که شما با دقت و ظرافت رانندگی  کنید نه اینکه بخواهید مهارت سرعت خودتان را به نمایش  بگذارید .

برچسب ها: تصادف ، رانندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
والا مردا فکر میکنن خانمها میترسن تند رانندگی کنن درصورتی که خانمها ملاحظه بیشتری دارند. مردها راهنما زدن هنگام تغییر مسیر رو اصلا بلد نیستن
حمید
۱۱:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
خدا رو شکر تا الان بیش از ۴۰ ساله گواهینامه دارم یکبار هم تصادف نکردم. ولی ماشین رو عوض کردم پلاکم عوض شد و تمام تخفیفهای بیمه از بین رفت. اینم شد عدالت؟