سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام بیماران خاص تحت پوشش تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری

بیماران خاص تحت پوشش تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کنند.

مصطفی فلاحی مدیر درمان سازمان تأمین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بیماران خاص تحت پوشش این سازمان به‌منظور پوشش هر چه بیشتر هزینه‌های درمانی در پورتال معاونت درمان ثبت نام کنند.

وی افزود: به دنبال آغاز به‌کار صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به‌منظور پوشش هر چه بیشتر هزینه‌های درمانی این گروه از بیماران، ثبت اطلاعات آن دسته از بیماران خاص که تحت پوشش خدمات این سازمان هستند، در پورتال معاونت درمان تأمین‌اجتماعی به آدرس darman.tamin.ir آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


فلاحی ادامه داد: صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با توجه به حمایت دولت مردمی سیزدهم و مجلس از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است که بر اساس آن پوشش مازاد بخشی از هزینه‌های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب‌العلاج انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: بیماران خاص تحت پوشش این سازمان برای بهره‌مندی از مزایای مورد نظر می‌‎باید با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به آدرس darman.tamin.ir و از طریق منوی درخواست بیمه‌شدگان، نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری اقدام کنند.

فلاحی تاکید کرد: طبق اعلام معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، در مرحله نخست بیماران خاص مبتلا به آتروفی عضلانی اسپینال (SMA)، اسکلروز لترال آمیوتروفیک (ALS)، بال پروانه‌ای (EB)، سیستیک فیبروزیس (CF)، ایکتیوزیس، نوروفیبروماتوزیس، اسکلرودرمی و نقص ایمنی اولیه و اکتسابی می‌توانند از طریق فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی گفت: در حال حاضر تنها ۱۰۷ بیماری در زمره بیماران خاص تحت پوشش تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته‌اند که کمک هزینه‌های درمانی آن‌ها از اول مهرماه ۱۴۰۱ قابل پرداخت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.