سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری:

برای غلبه بر دشمن نیازمند نقش‌آفرینی جدی نخبگان هستیم

خیاطیان گفت: غلبه بر دشمن در انواع جنگ‌هایی که علیه ملت ما شروع شده، نیازمند نقش‌آفرینی جدی نخبگان است.

محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در آیین‌نامه حمایت از نخبگان، مسائل و نیاز‌های نخبگان اعم از اشتغال، تامین مسکن، مسائل بیمه‌ای، فراهم کردن زیرساخت‌ها و تجهیز آزمایشگاه‌ها احصا و برای اجرایی شدن آن‌ها تدابیری اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: امروز نیازمند آن هستیم که نخبگان در همه عرصه‌ها ایفای نقش کنند. غلبه بر دشمن در انواع جنگ‌هایی که علیه ملت ما شروع شده، نیازمند نقش‌آفرینی جدی نخبگان است.

خیاطیان بیان کرد: دولت سیزدهم در حمایت از نخبگان اهتمامی جدی دارد. رئیس جمهور به دفعات بر حمایت از نخبگان و همکاری با آنان تاکید و بار‌ها عنوان کرد‌ه‌اند که دانشگاه اتاق فکر دولت است. از همین رو یکی از ماموریت‌های ما در مرکز بررسی‌های استراتژیک تقویت سطح ارتباطات نخبگان با بدنه دولت است.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ادامه داد: نخستین خواسته نخبگان اثرگذاری آن‌ها در حل مسائل کشور است. آن‌ها به دنبال این هستند که دانش خود را در مسیر حل مشکلات جامعه به کار ببندند.

وی گفت: در این آیین‌نامه قصد داریم با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و قانون جهش تولید دانش بنیان زمینه را برای ترغیب بخش خصوصی به ایجاد ظرفیت اشتغال در این حوزه‌ها فراهم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
لطفا ب برنامه های دفع تحریم ها در اقتصادمون ادامه بدین

الگوی زیادی داریم مانند قدرت نظامی
پس میتونیم تو اقتصاد هم پیشرفت کنیم