سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ ستارگان قطر؛

تساوی یاران شجاع و کنعانی برابر الغرافه/ تیم محمدی برابر السد شکست خورد

هفته شانزدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر به پایان رسید.

هفته شانزدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر به پایان رسید.به نقل از گلز، نتایج مسابقات به این شرح است:

السد (قهرمان دوره قبل) ۴ - ۰ السیلیه
در تیم السد، سانتیاگو کاسورلا هافبک کهنه کار اسپانیایی به طور کامل و بغداد بونجاح مهاجم ملی پوش الجزایری تا دقیقه ۶۷ بازی کردند و ایوب الکعبی مهاجم مطرح مغربی از دقیقه ۸۱ به میدان آمد. کاسورلا پاس گل‌های اول و دوم را ارسال کرد و بونجاح در دقیقه ۳۱ زننده گل سوم بود. در تیم السیلیه مهرداد محمدی مهاجم ایرانی تا دقیقه ۸۷ بازی کرد.

الغرافه ۱ - ۱ الاهلی
در تیم الغرافه یاسین براهیمی به طور کامل بازی کرد، اما اسحاق بالفوضیل دیگر مهاجم ملی پوش الجزایری غایب بود. در تیم الاهلی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع ملی پوش ایرانی به طور کامل بازی کردند.

المرخیه ۰ - ۴ الوکره
در تیم الوکره امید ابراهیمی هافبک ملی پوش ایرانی غایب بود.

در جدول تیم الدحیل با ۳۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های العربی با ۳۱، السد با ۲۸ و الوکره (تیم امید ابراهیمی) با ۲۳ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند. تیم‌های الاهلی (تیم شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان) با ۲۱ امتیاز هفتم و السیلیه (تیم مهرداد محمدی) با ۹ امتیاز در رده دوازدهم (آخر) هستند.

در جدول گلزنان مایکل اولونگا مهاجم کنیایی تیم الدحیل با ۱۱ گل صدرنشین است و گلسون دالا مهاجم آنگولایی تیم الوکره، عمر السومه مهاجم سوریه‌ای العربی و بولی مهاجم ساحل عاجی الریان با ۹ گل در رده دوم مشترک جای گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.