سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروز رنگی در نصف جهان

نرده‌ها و جداول کلان‌شهر اصفهان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ با همکاری انجمن حمایت از زندانیان در حال رنگ آمیزی است.

رامین میرعسگری رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان، با اشاره به رنگ‌آمیزی نرده‌ها و جداول شهر اصفهان در آستانه بهار اظهار کرد: از آذر امسال جلسات خرید رنگ و هماهنگی با انجمن حمایت از زندانیان برگزار و در مناقصه، ۴۳۰ تن رنگ خریداری شد.


او افزود: هم اکنون روزانه ۷۵۰ نفر که انجمن حمایت از زندانیان معرفی کرده، مشغول رنگ‌آمیزی نرده‌ها و جداول خیابان‌های شهر اصفهان هستند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان مبلغ قرارداد همکاری با انجمن حمایت از زندانیان را برای رنگ‌آمیزی کلان‌شهر اصفهان افزون بر بر پنج میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: نتیجه این قرارداد، رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول و ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع نرده و این موارد غیر از نماده، وسایل بازی در بوستان‌ها و موانع رنگ‌آمیزی شده در شهر است.

میرعسگری با بیان اینکه نیرو‌های شهرداری نیز نماد‌ها، موانع و تابلو‌های ترافیکی و موانع داخل پیاده‌رو‌ها همچنین ایستگاه‌های اتوبوس را رنگ‌آمیزی می‌کنند، یادآور شد: در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان گروههای رنگ‌آمیزی در حال فعالیت هستند تا لباس نو بر تن شهر کنند.

منبع: ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.