سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده حداکثری از ظرفیت پارکینگ‌ها در روز‌های پایانی سال/توجه ویژه به نظافت ناوگان حمل و نقل

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از استفاده حد اکثری از ظرفیت پارکینگ‌ها در روز‌های پایانی سال وایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

 اسماعیل عرشیان  معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر در ایام پایانی سال و به ویژه نوروز، جلسه‌ای با نمایندگان اصناف برگزار شد.

عرشیان اضافه کرد: در این جلسه مقرر گردید تا اقدامات هماهنگ جهت کنترل و نظارت و استفاده بهینه حد اکثری همه پارکینگ‌های سطح شهر به عمل آید.

وی در ادامه افزود: شهر قزوین دارای ۱۰۵ پارکینگ و ۵۵۰۰ فضای پارک خودرو بوده، اما ۴۰ درصد از این ظرفیت خالی می‌باشد که از شهروندان می‌خواهیم که با پارک کردن خودرو‌ها در پارکینگ‌ها و استفاده از تمامی ظرفیت به کاهش ترافیک در این ایام کمک کنند.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به همین منظور در این جلسه در دستور کار قرار گرفت تا به طور ویژه امنیت و کنترل پارکینگ‌ها و خدمات رسانی توسط بازرسین نظارت ویژه گردد.

توجه ویژه به نظافت و شست و شوی ناوگان حمل و نقل ویژه نوروز

عرشیان گفت:با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و ایام نوروز، توجه ویژه‌ای به شست و شو و نظافت خودرو‌های تاکسی و اتوبوس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارواش حمایتی (یارانه‌ای) توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین دایر گردید تا رانندگان همه روزه از ساعت ۹  تا ۱۷  با هماهنگی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بتوانند از این طرح حمایتی استفاده نمایند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.