سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی در زنجان فعال شد

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی زنجان گفت: از صبح امروز شنبه سامانه بارشی عبوری در زنجان فعال شد.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی زنجان گفت: از صبح امروز شنبه سامانه بارشی عبوری در زنجان فعال شد که شاهد بارش‌های خفیف و پراکنده در مناطق مختلف استان هستیم.

صونا صرفی افزود: هم اکنون آسمان استان غالبا ابری است و سامانه ضعیف بارشی تا پایان امروز فعال خواهد بود، برای روز یکشنبه بارشی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه دوباره شاهد بارش های پراکنده در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به وزش باد نسبتا شدید از بعداز ظهر امروز، یادآورشد: وزش باد شدید در روزهای آینده نیز در استان ادامه خواهد داشت و این شرایط در ارتفاعات بالای ۲ هزار متر منجر به بارش برف و کولاک خواهد شد.

صرفی بابیان اینکه دمای هوا در استان همچنان بالا خواهد بود، اظهار کرد: دمای هوای شهر زنجان با چهار درجه افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به هشت درجه سانتیگراد رسیده است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در زنجان هفت و ۱۶ درجه، خرمدره پنج و ۱۶ درجه، ابهر ۶ و ۱۶ درجه، آببر ۱۴ و ۲۰ درجه، سلطانیه پنج و ۱۴ درجه، قیدار ۶ و ۱۲ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.