سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین گردهمایی فعالان جوان فضای مجازی

اولین گردهمایی فعالان جوان فضای مجازی مازندران در فریدونکنار برگزار شد.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: اولین گردهمایی فعالان جوان فضای مجازی مازندران به مناسبت هفته جوان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز مازندران در فریدونکنار  برگزار شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه افتتاحیه این گردهمایی، به لزوم تقویت سواد رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: این همایش با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه فعالان عرصه مجازی و مرتبط کردن آن‌ها با یکدیگر و استفاده از ظرفیت‌های بالای این حوزه در راستای اهداف والای انقلاب برگزار می‌شود.

او افزود: همسو کردن و ایجاد هماهنگی میان فعالان عرصه مجازی به ویژه جوانان و نوجوانان در راستای منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به منظور تحقق مطالبات ایشان از جوانان، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

عالیشان گفت: دنیای امروز در معرض بمباران رسانه‌ای است و باید با افزایش سواد رسانه‌ای خود نسبت به حفظ استقلال، اجتناب از انفعال، بهره مندی از تفکر انتقادی و افزایش توانایی در این فضا اقدام کنیم.

این گردهمایی در محور‌های سواد فضای مجازی و اخبار جعلی، خبرنگاری و سوژه‌یابی در عصر شبکه، شبکه‌سازی در فضای مجازی و اشتراک تجربیات موفق تولیدکنندگان محتوا در کشور برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.