سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلا قصد دارد با تشدید رقابت، صادرات خود را افزایش دهد

تسلا در ماه فوریه ۷۴ هزار و ۴۰۲ خودروی برقی ساخت چین فروخت که ۳۲ درصد رشد سالانه داشت.

داده‌های انجمن خودرو‌های مسافری چین نشان داد که شرکت خودروسازی تسلا در ماه فوریه ۷۴ هزار و ۴۰۲ خودروی الکتریکی ساخت چین به فروش رساند که ۳۱.۶۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داشت. این رقم نسبت به ژانویه و زمانی که سازنده خودرو‌های الکتریکی ایالات‌متحده ۶۶ هزار و ۵۱ خودروی الکتریکی مدل ۳ و مدل Y ساخت چین را تحویل داد، ۱۲.۶ درصد افزایش داشت.

بر اساس داده‌های انجمن خودرو‌های مسافری چین، بی‌وای‌دی در ماه گذشته ۱۹۱ هزار و ۶۶۴ خودرو فروخت.

تسلا برنامه‌ریزی کرده بود تا کارخانه شانگ‌های خود را با میانگین تولید هفتگی ۲۰ هزار دستگاه در ماه‌های فوریه و مارس پس از کاهش قیمت‌ها در اوایل ژانویه که باعث افزایش تقاضا شد، راه‌اندازی کند، اما آخرین داده‌های هفتگی نشان داد که فروش خرده‌فروشی آن در چین همچنان از سرعتی که در سه ماهه چهارم مشاهده شد کمتر است که نشان می‌دهد روند افزایش قیمت‌های کاهشی در بزرگ‌ترین بازار خارج از کشور در حال کاهش است.

بر اساس داده‌های بانک بین‌المللی بازرگانان چین، سهم بازار تسلا در بخش خودرو‌های انرژی جدید چین که شامل خودرو‌های برقی و پلاگین هیبریدی می‌شود، در ماه فوریه از ۱۰ درصد در سال گذشته به ۹ درصد کاهش و سهم بازار بی‌وای‌دی از ۲۷ درصد به ۳۷ درصد افزایش یافت.  تسلا قصد دارد با تشدید رقابت، صادرات خود را افزایش دهد و به بازار‌های جدید گسترش دهد. این شرکت تحویل خودرو به تایلند را آغاز کرده و در فوریه، اولین ایستگاه سوپرشارژر خود را در آنجا راه‌اندازی کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.