سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بازه زمانی طرح نظارتی نوروز و رمضان در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان گفت: طرح تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴ ساعت در شبانه روز اجرا می‌شود.

جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان گفت: مقدمات طرح تشدید بازرسی‌ و نظارت بر بازار به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان مقدمات آن از اول اسفند اجرا و از چهارشنبه دهم اسفند تا دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۲۲ ادامه دارد.


او با اشاره به همکاری ۸۹ بارزس اصناف و ۲۴۵ بازرس افتخاری، همچنین بازرسان اتحادیه‌ها افزود: مواد غذایی، آجیل و خشکبار، گوشت سفید و قرمز، نان، پوشاک، گز و شیرینی، فست فود‌ها و رستوران‌ها، پارکینگ‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، پارچه‌فروشان مهمترین گروه‌های کالایی و شغلی هستند که بر آن‌ها نظارت می‌شود.


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان با بیان اینکه از ابتدای امسال ۳۳۱ هزار و ۳۸۳ بازرسی از اصناف انجام و ۸ هزار و ۱۴۸ پرونده تشکیل شده گفت: ارزش این پرونده‌ها در مجموع ۵۱۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۵۳۳ ریال است.


به گفته محمدی، درج نکردن قیمت، گران‌فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به ترتیب بیشترین پرونده‌های تخلف را دارد.


او خواستار افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌های تخلف در شعب تعزیرات حکومتی شد و گفت: وقتی بازرس برای متصدی پرونده تخلف تشکیل می‌دهد، اما متصدی می‌بیند چند ماه خبری نشد تخلفات را ادامه خواهد داد.


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان از شهروندان خواست اگر شکایت یا گزارشی دارند با شماره تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۱۳، شماره پیامکی ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا مراجعه به مدیریت بازرسی اصناف در خیابان اردیبهشت جنوبی به این مرکز اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.