سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

نقش انکارناپذیر جوانان در سازندگی و شکوفایی کشور

محمدصالح جوکار گفت: ناکامی توطئه‌های دشمن و مسیر صحیح توسعه کشور به همت جوانان و نوجوانان نخبه رقم خورده است.

محمدصالح جوکار در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: از روند پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی و شکوفایی کشور در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، نظامی، صنعتی، تحقیقاتی، و به ویژه استقلال و خودکفایی کشور، نقش و جایگاه جوانان ایران اسلامی انکار ناپذیر است.

بی تردید جوانان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی، راهبری دفاع مقدس، گروه‌های جهادی فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم، دستیابی به فناوری نوین در عرصه سلامت، دفاعی، هسته‌ای، نانو، تولید دانش بنیان و بسیاری عرصه‌های دیگر داشته و دارند.

امروز جوانان این سرزمین به خوبی می‌دانند دشمن با نشانه گرفتن ارزش‌ها و با القای ناامیدی در بین نسل جوان به دنبال توقف پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است، اما رشد و توسعه‌ای که در این سال‌ها به واسطه همت جوانان و نوجوانان نخبه و نوآور کشور شاهد بوده ایم، نشان از مسیر صحیح حرکت آن‌ها بوده که دشمن را ناکام کرده است.

اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم شریف استان خصوصاً دختران و پسران جوان استان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با تاسی به شهید جوان کربلا و همه شهدای نقلاب اسلامی با تلاش این عزیزان شاهد تسریع در رشد و پیشرفت میهن اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.