سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای امسال تاکنون:

۳۸۵۰۰ نفر از شهرستان فهرج دیدن کرده اند

فرماندار فهرج گفت: بر اساس آمار و گزارشات وزارت میراث فرهنگی از ابتدای امسال تاکنون ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه های فهرج بازدید کرده اند.

حسین سعید نیا در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان فهرج گفت: شهرستان فهرج به علت داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی، همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است.او بیان کرد: بر اساس آمار و گزارشات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ابتدای امسال تاکنون، ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان فهرج بازدید کرده اند.
فرماندار شهرستان فهرج با اشاره به آمادگی فهرج برای پذیرایی از مسافران نوروزی تصریح کرد: طی ایام نوروز ،‌۴ آموزشگاه، ۱۸ واحد بوم گردی و یک مجتمع گردشگری برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
او بر برنامه ریزی مناسب برای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی تاکید و از همه دستگاه‌ها خواست برای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی تلاش کنند.
سعیدنیا بیان داشت: شهرستان فهرج به علت داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی و قرار گرفتن در مسیر کرمان به زاهدان و همچنین کرمان به چابهار هر سال میزبان جمع کثیری از میهمانان نوروزی است.
ریگ های یلان، تپه های شنی‌، کلوت ها، جاذبه های طبیعی کویر، جنگل کهور، میل نادری و قلعه های تاریخی از آثار طبیعی و تاریخی شهرستان فهرج هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.