سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان چهار بانده می‌شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته، پروژه جاده طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان برای چهار بانده شدن در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار گرفت.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان مسیر تردد هرساله زائران اربعین حسینی همچنین دسترسی به فعالیت‌های تجاری به ویژه صادرات در پایانه مرزی چذابه و میادین نفتی آزادگان است؛ لذا ایمن سازی این جاده در کاهش سوانح رانندگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

او می‌گوید: فرسودگی مسیر عبدالخان- بستان به دلیل تردد ماشین‌های سنگین شرکت نفت و سایر وسایل حمل بار مشکلاتی را برای عابران ایجاد کرده و چاله‌های موجود در این جاده منجر به تصادفات متعددی شده که همین امر موجب نارضایتی اهالی روستا‌ها و شهر‌های این منطقه شده بود.

کعب عمیر می‌گوید: برای اجرای چهار بانده شدن مسیر عبدالخان به بستان نشست‌هایی با وزیرراه و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین مکاتباتی با معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفته است.

نماینده مردم شوش و کرخه گفت: پس از مکاتبات و پیگیری‌های مجوز ماده (۲۳) برای باند دوم جاده عبدالخان به بستان مسیر طریق الحسین (ع) اخذ شد.

به گفته او در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز تخصیص ردیف و درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای چهار بانده شدن مسیر طریق الحسین (ع) عبدالخان به بستان مطالبه شد.

به گفته نماینده مجلس، خداروشکر مطالبه‌ی چهار بانده شدن جاده عبدالخان به بستان پس از پیگیری‌های فراوان عملیاتی شد و امروز شاهد هستیم این پروژه مهم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: شروع اجرای پروژه چهار بانده شدن جاده عبدالخان به بستان در سال ۱۴۰۲ و پایان آن سال ۱۴۰۶ مشخص شده است.

به گفته این مقام مسئول، انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی در اجرای این پروژه نظارت جدی داشته باشد تا شاهد تکمیل هرچه سریعتر این پروژه باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.