سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به مناطق استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از حضور روئسای شعب در قالب گشت‌های مشترک نوروزی به شهرستان‌های استان خبر داد.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از ۸ اسفند آغاز  شده است و تا ۴ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.

حسن پور اضافه کرد : در این دو ماه  تیم‌های گشت سیار  از واحد‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، فروشگاه‌های زنجیره ای، بنکداری‌ها  در اقصی نقاط استان سرکشی می‌کنند.

وی افزود: بازرسی، نظارت و کشف تخلفات بر عهده دستگاه‌های ناظر است، فقط رسیدگی به تخلفات بر عهده تعزیرات حکومتی است چرا که این سازمان یک مرجع رسیدگی کننده قضایی است و به گزارشات بازرسان اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر مراجع رسیدگی می‌کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط موجود و لزوم برخورد سریع و قاطع با متخلفان، تعزیرات حکومتی منتظر ارجاع پرونده از سوی دستگاه‌های ناظر نمی‌ماند و با حضور میدانی روئسای شعب اقدام به رصد بازار و اعمال قانون می‌نماید.

وی یادآور شد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان (تولید و مصرف کننده) طی سال جاری لیست تخلفات و میزان افزایش محکومیت‌ها از طریق رسانه‌ها و مکاتبات و جلسات متعدد به اطلاع اتحادیه‌های صنفی رسیده و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای مبنی بر عدم اطلاع از قانون و مقررات پذیرفته نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.