سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۸۰۰ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد گلستان از توزیع ۲۸۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد گلستان امروز جمعه ۱۲ اسفند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری گفت: بیش از ۲۸۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان از ابتدای امسال به زوج‌های نیازمند اهدا شده است.

او افزود: بامساعدت دولت وهمراهی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، تاپایان سال هیچ زوج جوانی در نوبت دریافت جهیزیه نخواهد ماند و این درتاریخ فعالیت امداد بی سابقه است.

او با اشاره به واگذاری سهم ۵۰ درصدی تعهد اشتغال دولت به این نهاد گفت: ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از سیاست‌های اصلی این نهاد است.

بابایی ادامه داد: امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی سهم این استان است که امیدواریم با همراهی بانک‌های عامل به این مهم دست یابیم.

مدیرکل کمیته با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ هزار خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد گلستان هستند، افزود: ماهانه بیش از ۵۸ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان استان واریز میشود.

بابایی گفت: بیش از ۵۰ نوع خدمت به مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود و امسال بیش از ۸۰۰۰ سری لوازم منزل اعم از یخچال، کولر و اسپیلت، بخاری، آبگرمکن بین مددجویان توزیع شده است.


او توجه به تحصیل و آموزش فرزندان تحت حمایت را از اهم فعالیت‌های امور فرهنگی این نهاد دانست و افزود: بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و ۱۲۰۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قراردارند که خدمات مختلف فرهنگی و تحصیلی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.