سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله علم‌الهدی:

دلالی دلار نوکری آمریکا در جنگ اقتصادی امروز است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: کسانی که سرمایه خود را در پناه دلار قرار دادند بی‌اختیار تبدیل به سرباز و پیاده‌نظام آمریکا در این جنگ اقتصادی شده‌ اند.

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که ظهر امروز با حضور پرشور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) در روز نیمه‎ شعبان گفت: هجده سال است که اجتماع منتظران ظهور در این شهر برگزار می‌شود تا مشهدی‌ها حلول نور وجودی امام عصر (عج) را به جد بزرگوارش امام رضا (ع) تبریک بگویند. امسال هم در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود و از همه برادران و خواهران گرامی دعوت می‌کنم که در این آیین شرکت کنند و عشق و ارادتشان به امام زمان (عج) را پیش چشم امام هشتم (ع) به تصویر بکشند.

او افزود: در این مناسبت، عده‌ای از عناصر و عوامل ارتجاعی از ملی مذهبیون گرفته تا فتنه گران سال ۱۳۸۸ و پیروان دولت عبرت، پیامی را در فضای مجازی توسعه می‌دهند و تأکید دارند که نظام اسلامی نباید دشمن‌تراشی کند و با آمریکا درگیر شود. آیا این دشمن‌تراشی است؟ خیر، این دشمن‌شناسی است.

استکبار جهانی، دشمن حقیقی ملت ایران

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی، استکبار جهانی را دشمن حقیقی ملت ایران خواند و ادامه داد: آن زمان که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آن‌ها متوجه شدند که کشوری را از حوزه تسلط خود از دست دادند و بر همین اساس، تلاش کردند تا کشور را دوباره به دست بیاورند. به همین دلیل، عباس امیرانتظام و جاسوسان دیگری را در دولت موقت به‌کار گرفتند، اما با این حال، ملت ایران نشان داد که دل‌بسته انقلاب خود است و از آن دفاع می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: پس از این و در گام بعد، آمریکا تلاش داشت تا این انقلاب حداقل به منطقه تسری پیدا نکند، اما برخلاف این خواسته، هم‌اکنون این انقلاب به سرتاسر منطقه در حال تسری است. اینجاست که منابع اصلی درآمدی و ثروت ایالات‌متحده که از غارت اموال ملت‌های این منطقه به دست می‌آید، در خطر قرار می‌گیرد و مسیر زوال ایالات‌متحده آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه امروز در منطقه حرف اول را نظام ایران می‌زند و سیاست‌گذار قطعی در این منطقه، نظام اسلامی ملت ایران است، تصریح کرد: در این شرایط، آن‌ها یک قدم دیگر هم عقب‌نشینی کرده و به این باور رسیده‌اند که رقیب جدیدی در نظم نوین جهانی برای‌شان ایجاد شده که قدرت جهانی و کنترل امور عالم را فقط در حیطه شایستگی خدا و حجت او روی زمین می‌داند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.