سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بی دفاع‌ترین کاربران ترافیکی چه کسانی هستند؟

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: دلیل تردد‌های عرضی عابرین پیاده از عرض بزرگراه‌ها مشخص نیست و نمی‌دانیم اسم آن را چه بگذاریم.

 سرهنگ جوانبخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  واقعیت این است که آن دسته از کاربران ترافیکی که بی دفاع ترین هستند همان عابرین پیاده می باشند که در اثر کوچکترین ضربه ای که خودرو و یا وسایل نقلیه به آنها می زنند به سطح معبر می افتند و آسیب می بینند .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : در همین خصوص ما شاهد بروز تصادفات بسیاری از ناحیه وسایل نقلیه با عابرین پیاده در سطح معابر شهر تهران هستیم چرا که آسیب پذیری این قشر در مقابل خودروها بسیار بیشتر است .

وی گفت : واقعا دلیل ترددهای عرضی عابرین پیاده از عرض بزرگراهها مشخص نیست و نمی دانیم اسم آنرا چه بگذاریم و در آن لحظه عابر پیاده چه تصوری از عبور ناایمن از سطح بزرگراه را دارد ؟

سرهنگ جوانبخت افزود : مولفه دیگر بحث روشنایی می باشد که در فصل زمستان میزان زمانی که از نور خورشید برخوردار هستیم بسیار کوتاه است و این رابطه مستقیمی با تصادفات و دید راننده دارد و در بحث تصادفات با عابر نیز بسیار تاثیرگذار هست چون عابریان از پوشش های تیره ای استفاده می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
تو اتوبانای داخل شهری هر دویست سیصد متر باید یه پل هوایی بذارن اونم با آسانسور