سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح روگذر علی آباد کتول هفته آینده/۴۵ میلیارد تومان هزینه طرح

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افتتاح تبادل غربی روگذر علی آباد کتول در هفته آینده به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

عادل مصدقی گفت: ساخت این طرح از سال ۹۲ توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل استان آغاز و به دلایل مختلف نیمه تمام رها شده بود.

او ادامه داد: اعتبار صرف شده برای این بخش از طرح ۴۵ میلیارد تومان است.

مصدقی گفت:در سال ۱۴۰۱ طی تصمیم وزارتخانه ادامه ساخت آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به تبع آن اداره کل، واگذار و بلافاصله با دریافت مجوز برگزاری مناقصه و فراخوان عمومی و انتخاب پیمانکار بومی به نام شرکت شاهوار راه گلستان تکمیل آن ادامه یافت.

مصدقی ادامه داد: با انتخاب پیمانکار طی بازه زمانی ۶ ماهه مراحل خاکریزی، دیواره بتنی، آسفالت، نرده، گاردریل و نیوجرسی پل با سرعت پیش رفت و به مرحله بهره برداری رسید.

او گفت: هم استانی‌ها و مسافران می‌توانند از روگذر یا قسمت بالا به داخل شهر علی آباد رفته و از زیر روگذر هم ترافیک عبور می‌کند و چند نقطه هم تابلو مرکز شهر نصب و لوپی در انتهای تقاطع برای ورود به داخل شهر ایجاد و جای نگرانی وجود ندارد.

مصدقی با اشاره به اینکه بازنگری تابلو‌های اطلاعاتی روگذر نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: مجوز احداث روشنایی برای ۵ کیلومتر این روگذرهم، دریافت و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

به گفته وی، روشنایی‌ها در محل دوربرگردان‌ها که نقاط پرتصادف محسوب می‌شوند احداث می‌شوند و تا هفته دولت ۱۴۰۲ نیز به بهره برداری خواهد رسید که در کاهش تلفات جاده‌ای شب بسیار موثر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.