سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان طی ۲ مرحله در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی در حال اجراست.

تقی حسام گفت:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفر‌های نوروزی و هم زمان شدن تعطیلات عید نوروز با آغازماه مبارک رمضان طرح نظارتی ویژه در طی ۲ مرحله در استان انجام می شود.

او ادامه داد: مرحله اول از  ۸ آغاز شده است و تا  ۲۹ همین ماه ادامه دارد و مرحله دوم نیز از  یک فروردین ۱۴۰۲ آغاز می شود و تا  ۴ اردیبهشت سال جدید در استان  ادامه دارد.

تقی حسام گفت: نظارت ها  همه روزه از ساعت ۱۶  تا ۲۰ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ عصر ادامه خواهد یافت.

او گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بعضی از کالا‌ها و ضرورت برخورد با تخلفات و برای حمایت از اقشار آسیب پذیر چامعه در طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مرحله اول، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید آجیل و خشکبار، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط را مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

تقی حسام افزود:در مرحله دوم طرح، روسای شعب کشیک تعزیرات حکومتی استان  با همکاری بازرسین سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی  مراکز اسکان و پذیرائی، اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز فروشگاه‌های زنجیره‌ای را مورد بازرسی و نظارت قرار می دهند.


او از مردم خواست:در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، قاچاق، احتکار کم فروشی و یا سایر تخلفات، موضوع را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت و یا با تلفن ۱۴۹۰ تخلفات بهداشتی را به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.