سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷۹۶ کلاس در کرمان، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

امیری فرد با اشاره به آغاز فعالیت مدارس در ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفند، گفت: امسال ۲۹۷ مدرسه در کرمان برای پذیرش مهمانان نوروزی آمادگی دارند.

رضا امیری فرد در گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با اشاره به راه اندازی ۱۷ پایگاه ستاد اسکان در استان کرمان بر حفظ عزت و کرامت میهمانان نوروزی در ستاد‌های اسکان فرهنگیان تاکید کرد.

او افزود: در نوروز۱۴۰۲، ۲۹۷ مدرسه، شامل:  ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس در استان کرمان پذیرش میهمانان نوروزی را برعهده دارند که ۱۱۲ کلاس به لحاظ تجهیزات و امکانات ویژه هستند، ۹۳۷ کلاس گروه الف و یک هزار و ۷۴۷ کلاس در گروه ب و ج طبقه بندی می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: ضرورت دارد همه مهمانان و زائران، کارت الکترونیکی بانکی به همراه داشته باشند و همه مدارس هم به دستگاه کارتخوان مجهز باشند؛ چرا که دریافت وجه نقد در ستاد‌های اسکان مجاز نیست.

او تصریح کرد: تجهیز و به‌روزرسانی مدارس و مراکز رفاهی و خانه‌های معلم در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از مهمانان نوروزی و زائران شهید سلیمانی داشته باشیم.

امیری فرد در بخش دیگری از سخنان خود از واریز سرانه غذایی و سرانه آموزشی به حساب مدارس در روز سوم اسفند ماه جاری خبر داد.

گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش استان کرمان امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه در سالن شهید مهدوی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.