سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون ارشد و دکترای ۱۴۰۲ در سه شهر گیلان

بیش از ۱۸ هزار زن و مرد گیلانی در ۴۰۱ کدرشته برای ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در سال ۱۴۰۲ یازدهم و دوازدهم اسفند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ارسلان دمیرچی مسئول تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان گفت : آزمون ورود به مقطع دکترا صبح امروز با شرکت ۴ هزار و ۹۳۰ شهروند گیلانی در ۲۴۷ کدرشته در شهر‌های رشت، لاهیجان و تالش هزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

ارسلان دمیرچی افزود: از این تعداد شرکت کننده برای ورود به مقطع دکترا ، ۲ هزار و ۳۵۰ نفر معادل ۴۷ درصد شرکت کنندگان را بانوان و ۲ هزار و ۵۷۷ نفر معادل ۵۳۲ درصد بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی از رقابت ۱۳ هزار و ۳۶۵ زن و مرد گیلانی در آزمون ورود به ۱۵۴ کدررشته در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و افزود: این آزمون‌ها از عصر امروز تا عصر فردا در ۳ نوبت همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

مسئول تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان گفت: عصر امروز پنجشنبه یازدهم اسفند ، ۹۶۵ داوطلب گیلانی در ۶۲ کدررشته، صبح فردا جمعه دوازدهم اسفند، ۶ هزار و ۸۱۴ نفر در ۳۵ کدرشته و عصر فردا ۵ هزار و ۵۸۶ داوطلب در ۳۷ کدرشته برای ورود به رشته‌های مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی در گیلان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.