سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای فروش فوق العاده شب عید در کردستان

در آستانه عید در هفت شهرستان استان نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروش‌های فوق العاده در واحد‌های صنفی به اجرا در می‌آید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان  با اشاره به این مطلب که یکی از ابزار‌های تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه است، افزود: معمولا این نمایشگاه‌ها در فصولی از سال برگزار می‌شود که حجم تقاضا با توجه به شرایط موجود بالا است.

طه سمیعی بیان کرد: در ایام عید نوروز و به منظور رفاه حال شهروندان نمایشگاه‌های عمومی در ۷ شهرستان استان و فروش‌های فوق العاده در واحد‌های صنفی استان برگزار می‌شود.

او یادآور شد: در نمایشگاه بهاره امسال ۴۸۰ غرفه از جمله مواد پروتئینی، مواد غذایی، آجیل، شوینده‌ها و دیگر نیاز‌های سبد خانوار در نظر گرفته شده است.

سمیعی ادامه داد: کالا‌های موجود در نمایشگاه با حداقل ۱۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت متعارف بازار و ۱۵ درصد نسبت به قیمت تمام شده کالا عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در راستای رفاه شهروندان و تامین مایحتاج مردم در ایام عید هماهنگی‌های با واحد‌های صنفی صورت گرفته و در این راستا ۴۲۰ واحد صنفی آمادگی لازم را برای برگزاری فروش فوق العاده در استان دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.