سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش حورا و سلما برای عرضه پوشاک ایرانی و با کیفیت به اصفهانی‌ها

پس از برگزاری چند رویداد عفاف و حجاب در شهر اصفهان، دومین رویداد بزرگ حورا هم آغاز شد.

در دومین رویداد بزرگ حورا بیش از ۸۰ نشان مطرح حوزه عفاف و حجاب از اصفهان و سراسر کشور محصولات خود را عرضه می‌کنند.
نمایشگاه عرضه پوشاک ایرانی حورا تا ۱۲ اسفند در سالن امام صادق (ع) خیابان پاسداران از ساعت ۱۱ تا ۲۱ میزبان مردم است.

هفته گذشته هم دومین رویداد سلما هم در ۳۴ غرفه به منظور عرضه پوشاک ایرانی و با کیفیت برگزار شد.


سمانه الصاق مجری برگزاری رویداد سلما، اعتمادسازی و جذب مشتری، آشنایی مردم با نشان‌های مختلف تولید داخل و کارآفرینی به ویژه برای بانوان را از اهداف این برنامه در حوزه عفاف و حجاب برشمرد و گفت: به نظر می‌رسد دسترسی خانواده‌ها به پوشاک با کیفیت و مورد نیازشان به تسهیلگری احتیاج دارد.


او در خصوص تنوع و سلیقه مخاطبان در انتخاب اجناس گفت: اجناسی که در این رویداد عرضه می‌شود، علاوه بر زیبایی و به روز بودن، از استاندارد‌های کیفی برخوردار و موازین حجاب در مانتوها، انواع چادر‌های مشکی و ... لحاظ شده است.
مجری دومین رویداد پوشاک مادروکودک با اشاره به کم توجهی به پوشاک کودک و نوجوان ادامه داد: لازم است براساس سلیقه و انتظار نوجوانان ضمن حفظ شئون اسلامی، فعالیت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.


زهرا زارعی یکی از غرفه‌داران این مجموعه که مدیریت یک تولیدی لباس کودک و نوجوان را به عهده دارد گفت‌: اینکه به جای استفاده از کالا‌های خارجی و وارداتی از محصولات داخلی استفاده کرد و به کار هموطنان رونق داد اهمیت زیادی دارد.


او با اشاره به زمینه فعالیت خود در حوزه کودک و نوجوان گفت: محصولات این حوزه از پارچه تا طراحی دوخت توسط زنان ایرانی و با سلیقه ایرانی است؛ اگر دولت هم حمایت کند تا هزینه‌ها برای کسب و کار‌های نوپا و تازه کار تسهیل شود، اشتغالزایی سرعت می‌گیرد.

مریم الهامی پور از دیگر تولیدکنندگان ملزومات حجاب هم با بیان اینکه این محصولات با سود بسیار جزئی به مردم ارائه می‌شود، گفت: این محصولات ضمانت دوخت دارد و تا یک سال تضمینی است، برای یک محصول با کیفیت قطعاً نیاز به هزینه است و تولیدات داخلی برای استقبال بیشتر روی کیفیت و ضمانتشان کار می‌شود.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.