سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان منازل ویلایی زاهدان در دام پلیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منازل ویلایی در این شهرستان خبر داد.

  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهر زاهدان و اعلام شکایت مالکان از واقعه پیش آمده، رسیدگی موضوع با تشکیل تیم ویژه مأموران کلانتری ۱۵ کریم آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان انتظامی در بررسی‌های گسترده میدانی و اطلاعاتی خود، دو نفر از سارقان سابقه دار را در یکی از محلات شهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فروغی با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا ادامه داد: دو نفر از همدستان دیگر این باند متجاوز نیز در رد زنی‌های دقیق مأموران انتظامی شناسایی و در یکی از پاتوق هایشان دستگیر و به کلانتری محل منتقل شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه مجرمان در بازجویی‌های خود به ۹ فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از انتقال مجرمان دستگیر شده به پلیس آگاهی استان جهت ادامه تحقیقات و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر خبر داد و گفت: شهروندان برای پیشگیری و کوتاه کردن دست اینگونه افراد سودجو، هشدار و توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.