سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۶۰ داروخانه شبانه روزی در ایام نوروز

مدیر نظارت بر دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۶۰ داروخانه شبانه‌روزی در کرمانشاه طی تعطیلات نوروزی فعالیت دارند.

خدیجه نجفی مدیر نظارت بر دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : داروخانه‌های شبانه‌روزی طی ۲۴ ساعت فعال هستند، و با توجه به تعداد این داروخانه‌ها و پراکندگی مناسب آن‌ها در ایام نوروز ۶۰ داروخانه شبانه‌روزی در شهر کرمانشاه نسبت به ارائه خدمات دارویی اقدام خواهند کرد.

وی گفت: در شهرستان‌های استان کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز به فراخور اعلام نیاز شبکه‌های بهداشت و درمان یا تنها داروخانه‌های شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند یا داروخانه‌های روزانه شیفت‌بندی می‌شوند که از طریق دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌شود.

وی افزود: در بازرس‌های انجام شده عدم حضور مسئول فنی و رسیدگی به شکایات مردمی بیشترمشاهده می‌شود و به فراخور تخلف، نسبت به ارائه تذکر شفاهی، طرح موضوع در کمیسیون ماده ۲۰ و معرفی به نهاد‌های نظارتی اقدام می‌شود.

نجفی گفت: همچنان با کبود تعدادی دارو در استان کرمانشاه مواجه هستیم و برخی دارو‌ها به تعداد مناسبی به استان وارد و نسبت به توزیع آن اقدام می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.